PGD KOMORNIKI | PGD WARSZAWA

Warunki gwarancji

Gwarancja na samochód

Wraz z zakupem nowego Fiata uzyskujesz 24-miesięczną Gwarancję, trwającą od daty odebrania samochodu, bez limitu przebiegu. Gwarancją 5-letnią objęte są modele TIPO (seria 2) oraz Panda (rok produkcji 2021). Gwarancja ta obejmuje wady fabryczne samochodu, które będą naprawiane nieodpłatnie, z zastosowaniem oryginalnych lub odnowionych części zamiennych. Wszelkie interwencje gwarancyjne będą realizowane przez Sieć Serwisową Fiat, a obejmują one:

  • naprawę lub wymianę wadliwego detalu;
  • robociznę obejmującą wymianę komponentów lub naprawę;
  • dostarczenie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania napraw na Gwarancji.

W okresie Gwarancji na samochód będzie można korzystać z usług pomocy drogowej.

Gwarancja na lakier

Samochód posiada gwarancję na wady fabryczne lakieru przez okres 24 miesięcy od daty odebrania go z salonu. Gwarancja obejmuje całkowite lub częściowe lakierowanie naprawcze samochodu, mające na celu usunięcie potwierdzonej anomalii zgodnie ze standardowymi warunkami producenta.

Uprzejmie informujemy, że dla samochodów marek FIAT, FIAT Professional, Alfa Romeo, Lancia i Abarth zamówionych od 12 lipca 2021 r., okres obowiązywania gwarancji na lakier zmienia się z 36 na 24 miesiące. Do 2024 roku, będą zatem występować zarówno samochody z 3-letnią gwarancją na lakier, jak i samochody posiadające 2-letnią gwarancję na lakier. Wszystkie naprawy lakiernicze będą zarządzane za pomocą oddzielnych kodów wydatków, odpowiednio „V36” i „V24”. Prosimy zatem o uważne sprawdzenie informacji podanej w sekcji „Zakres gwarancji” w Szczegółach nadwozia" pojazdu w eSIGI, przed wprowadzeniem ewentualnych SR dotyczących rozliczenia kosztów lakierowania. Naprawy samochodów sprzedanych począwszy od 12 lipca 2021 r., posiadających 24-miesięczną gwarancję na lakier należy rozliczać, używając kodu „V24 ”.

Gwarancja na perforację

Elementy strukturalne karoserii samochodu objęte są gwarancją na perforację spowodowaną przez korozję, gdy wytworzy się ona od wewnątrz i przebije na zewnątrz. Gwarancja obejmuje naprawę i/lub wymianę wszelkich oryginalnych elementów strukturalnych karoserii, w których nastąpiła perforacja przez korozję, a obowiązuje przez okres 8 lat od daty odebrania samochodu.Zachęcamy do zapoznania się z warunkami gwarancji podanymi w Książce Gwarancyjnej.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest ST MOTORS GRUPA PGD Sp. z o. o. Spółka komandytowa, aleja Powstańców Śląskich 22, 30-570 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.
Jesteśmy częściąholding1
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Sprawdzony niekręcony Mam wypadek
Karta Ratownicza